MAJOITUS

 

Monien mielestä telttamajoitus
on se ainoa oikea tapa
majoittua festareilla.

Voit pystyttää teltan leirintäalueelle
tai mennä koulumajoitukseen.

Täältä saat tarkempaa tietoa siitä,
miten voit majoittua Provinssin aikana.

Jos haluat kysyä majoituksesta lisää,
lähetä kysymyksesi tänne:
majoitus@provinssi.fi

LEIRINTÄALUE ELI CAMP PROVINSSI


Camp Provinssi on aivan
festivaalialueen vieressä.
Voit pystyttää alueelle teltan,
mutta asuntovaunuille tai -autoille
alueella ei ole paikkoja.

Liput ja hinnat


Pelkkä Camp Provinssi -lippu maksaa 49 euroa.
Sillä voit vain majoittua,
ja tarvitset festivaalilipun erikseen.
Camp Provinssi -lipulla voit majoittua
leirintäalueella koko Provinssin ajan.

Camp Provinssi -lippu
ja 3 päivän festivaalilippu
maksavat yhdessä 189 euroa.

Camp Provinssi -lippu on henkilökohtainen.
Siksi jokainen majoittuja tarvitsee oman lipun.

Leirintäalue aukeaa keskiviikkona 26.6. kello 18
ja sulkeutuu sunnuntaina 30.6. kello 12.

Voit ostaa liput Provinssin verkkokaupasta
osoitteessa www.provinssi.fi/liput

Sijainti ja pysäköinti


Camp Provinssi -leirintäalue on
osoitteessa Törnäväntie 22.
Se on aivan festivaalialueen vieressä.

Autolla saapuville on pysäköintipaikka,
jonne voi ostaa paikan etukäteen.
Lisää tietoa pysäköintipaikoista
löydät täältä: linkki

Camp Provinssin majoittujat voivat
liikkua festivaalialueelle omasta portista.
Portti on joen vieressä,
ja se on tarkoitettu vain
Camp Provinssin asukkaille.

Leirintäalueen palvelut


Leirintäalueella on muun muassa
kioski, ruokakojuja, ensiapupiste,
kierrätyspiste, vesivessat ja suihkut.

Kännykkää voi ladata latauspisteessä.

Leirityjät voivat käyttää myös
nuotiopaikkaa ja polttopuita.

Leirintäalueen vieressä on
Törnävän koulu.
Sieltä saa ostaa aamiaisen
torstaista sunnuntaihin.
Aamupalalla on syötävää
myös kasvissyöjille ja vegaaneille.

Leirintäalueen ohjelma


Voit osallistua leirintäalueella
monenlaiseen ohjelmaan.
Ohjelmaa on Touhuteltassa,
ja aamuisin voit mennä mukaan
aamujoogaan joen rannalle.

Myös rantasauna on käytössä
pienestä lisämaksusta
aamusta yömyöhään.

Matkustajailmoitus


Kun majoitut Camp Provinssissa,
sinun pitää täyttää matkustajailmoitus.
Voit täyttää sen etukäteen,
kun tulostat sen täältä:
matkustajailmoituslomake

Hyvä tietää Camp Provinssista


– Majoittuminen on vain festivaalin kävijöille.
– Kun saavut leirintäalueelle, sinulla pitää olla
festivaalilippu tai ranneke.
– Kaikenlaisten grillien käyttö on kielletty.
Saat grillata vain nuotiopaikoilla.
– Saat tuoda omat eväät.
– Paviljonkeja ei saa käyttää.
– Leirintälippuja ei lunasteta takaisin,
vaikka ne katoaisivat tai jäisivät käyttämättä.
– Suosittelemme leirintäaluetta yli 14-vuotiaille.
– Camp Provinssin toiminnasta vastaa Provinssi.

KOULUMAJOITUS


Voit valita myös koulumajoituksen.
Majoitusta on kahdessa koulussa.
Ne ovat Seinäjoen yhteiskoulu
ja Törnävän koulu.

Aukioloajat


Kummassakin koulussa majoitus
avautuu ja sulkeutuu samaan aikaan.
Aukiolo alkaa keskiviikkona 26.6. kello 18
ja päättyy sunnuntaina 30.6. kello 12.

SEINÄJOEN YHTEISKOULU


Koulun osoite on Tuomikatu 6,
ja sieltä on matkaa
festivaalialueelle noin 1,5 kilometriä.

Koulun vierestä kulkee
festivaalibussi tasaisin väliajoin.

Majoittujat voivat pysäköidä
koulun pihaan ilmaiseksi.

Koulun suihkut ja vessat ovat
käytössä ilmaiseksi.

Hinnat
Koulumajoitus + festivaalippu
– 3 päivää 204 e
– 2 päivää 174 e
– 1 päivä 114 e.

Pelkkä koulumajoitus
– 3 päivää 75 e
– 2 päivää 60 e
– 1 päivä 50 e.

Voit ostaa liput Provinssin verkkokaupasta
osoitteessa www.provinssi.fi/liput

Ota mukaan oma patja,
sillä se ei sisälly majoitukseen.

TÖRNÄVÄN KOULU

Törnävän koulussa on jäljellä
vain hajapaikkoja torstaille ja lauantaille.

Koulun osoite on Törnäväntie 25,
ja se on festivaalialueen pääportin lähellä.
Koulu on osa Camp Provinssin aluetta.

Majoitukseen vaaditaan
voimassa oleva ranneke.
Majoituksen hintaan kuuluu ilmapatja.

Koulun pihaan pysäköiminen maksaa 25 euroa.
Parkkipaikkoja on paljon,
joten sitä ei tarvitse varata etukäteen.

Koululla on huone
tavaroiden säilyttämistä varten.
Vie kuitenkin arvotavarat
maksulliseen narikkaan festivaalialueelle.

Koulun suihkut ja vessat ovat
käytössä ilmaiseksi.
Koululla on myös kioski.

Voit ostaa koululta aamiaisen
torstaista sunnuntaihin.
Aamupalalla on syötävää
myös kasvissyöjille ja vegaaneille.

Hinnat
Koulumajoitus + festivaalippu
– 3 päivää 209 e
– 2 päivää 179 e
– 1 päivä 119 e.

Pelkkä koulumajoitus
– 3 päivää 80 e
– 2 päivää 65 e
– 1 päivä 50 e.

Voit ostaa liput Provinssin verkkokaupasta
osoitteessa www.provinssi.fi/liput
Majoituksen hintaan kuuluu ilmapatja.

Matkustajailmoitus


Kun majoitut koulumajoituksessa,
sinun pitää täyttää matkustajailmoitus.
Voit täyttää sen etukäteen,
kun tulostat sen täältä:
matkustajailmoituslomake