SAAVUTETTAVUUS

ESTEETTÖMYYS

Myös liikuntarajoitteiset henkilöt ovat
tervetulleita Provinssiin.

Ota mukaan todiste liikuntarajoitteesta
tai muusta vammaisuudesta.
Hyväksymme todisteena
Vammaiskortin tai lääkärintodistuksen.

Jos sinulla on kysyttävää esteettömyydestä,
lähetä kysymyksesi osoitteeseen
saavutettavuus@provinssi.fi

Saapuminen ja pysäköinti


Esteetön pysköintipaikka on
noin 50 metrin päässä festivaalialueen portilta.
Hae pysäköintilupa etukäteen
osoitteesta saavutettavuus@provinssi.fi
Sitä varten sinulla pitää olla
vammaisen pysäköintilupa,
jonka poliisi tai Trafi on myöntänyt.

Kun haet pysäköintilupaa,
ilmoita seuraavat tiedot:
– luvan hakijan nimi ja sähköpostiosoite
– auton rekisterinumero
– vammaisen pysäköintiluvan numero
– päivä, jolle haet lupaa (torstai/perjantai/lauantai/kaikki päivät)
– kuskin nimi ja puhelinnumero.

Festivaalialueelle voi tulla myös invataksilla.
Invataksi tuo sinut noin 50 metrin päähän
festivaalialueen portista.

Avustaja


Jos sinulla on avustaja,
hän pääsee sinun mukanasi
festivaalialueelle ilmaiseksi.
Sinulla pitää kuitenkin olla lippu.

Avustaja ei saa omaa ranneketta,
joten teidän pitää liikkua yhdessä
sinun lipullasi tai rannekkeellasi.

Ota mukaan vammaiskortti
tai muu todistus siitä,
että tarvitset avustajan.

Lavanäkyvyys


Lava-alueella on korokkeet,
joille pääsee luiskaa pitkin.
Korokkeet on tarkoitettu vain
liikuntarajoitteisille henkilöille.
Avustaja pääsee korokkeelle mukaan,
jos siellä on tilaa.

Kulkureitit


Provinssin kulkureitit ovat leveitä hiekkateitä.
Alueella on opasteita ja karttoja,
joiden avulla on helppo
löytää eri palveluja
ja saada käsitys koko alueesta.

Istumapaikat


Alueella on paikkoja
istumista ja levähtämistä varten.
Suurimmat levähdyspaikat ovat
Carnival Islandilla ja Meeting Pointilla.
Meeting Point on
Woodland Stagen ja Mainland Stagen välissä.
Voit katsoa tai printata
festivaalialueen kartan täältä: linkki

Esteettömät vessat


Alueen eri puolilla on vessoja,
joihin pääsee myös pyörätuolilla.
Esteettömiä vessoja eli invavessoja on
muun muassa anniskelualueella.

Katsomokorokkeen yhteydessä on
invavessat Mainland Stagella
ja Woodland Stagella.
Nämä invavessat ovat vain
liikuntarajoitteisille henkilöille
sekä niille, joilla on vessapassi.

Muut invavessat ovat kaikkien
kävijöiden käytössä.
Niiden käyttöön on kuitenkin etuoikeus
liikuntarajoitteisilla henkilöillä
ja vessapassin haltijoilla.

Vesipisteet


Alueella on useita vesipisteitä.
Niistä voi täyttää vesipullon.
Vettä voi ostaa myös
alueen ravintoloista.

Ensiapu


Festivaalialueella on ensihoitopalvelu.