Majoitus

Monien mielestä telttamajoitus
on se ainoa oikea tapa
majoittua festareilla.

Voit pystyttää teltan leirintäalueelle
tai mennä koulumajoitukseen.

Täältä saat tarkempaa tietoa siitä,
miten voit majoittua Provinssin aikana.

Jos haluat kysyä majoituksesta lisää,
lähetä kysymyksesi tänne:
majoitus@provinssi.fi

LEIRINTÄALUE ELI CAMP PROVINSSI

Camp Provinssi on aivan
festivaalialueen vieressä.
Voit pystyttää alueelle teltan,
mutta asuntovaunuille tai -autoille
alueella ei ole paikkoja.

Liput ja hinnat

Pelkkä Camp Provinssi -lippu maksaa 49 euroa.
Sillä voit vain majoittua,
ja tarvitset festivaalilipun erikseen.
Camp Provinssi -lipulla voit majoittua
leirintäalueella koko Provinssin ajan.

Camp Provinssi -lippu on henkilökohtainen.
Siksi jokainen majoittuja tarvitsee oman lipun.

Leirintäalue aukeaa keskiviikkona 30.6. kello 18
ja sulkeutuu sunnuntaina 4.7. kello 12.

Voit ostaa liput Provinssin verkkokaupasta
osoitteessa www.provinssi.fi/liput

Sijainti ja pysäköinti

Camp Provinssi -leirintäalue on
osoitteessa Törnäväntie 22.
Se on aivan festivaalialueen vieressä.

Autolla saapuville on pysäköintipaikka,
jonne voi ostaa paikan etukäteen.
Lisää tietoa pysäköintipaikoista
löydät täältä: linkki

Camp Provinssin majoittujat voivat
liikkua festivaalialueelle omasta portista.
Portti on joen vieressä,
ja se on tarkoitettu vain
Camp Provinssin asukkaille.

Leirintäalueen palvelut

Leirintäalueella on muun muassa
kioski, ruokakojuja, ensiapupiste,
kierrätyspiste, vesivessat ja suihkut.

Kännykkää voi ladata latauspisteessä.

Leirityjät voivat käyttää myös
nuotiopaikkaa ja polttopuita.

Leirintäalueen vieressä on
Törnävän koulu.
Sieltä saa ostaa aamiaisen
torstaista sunnuntaihin.
Aamupalalla on syötävää
myös kasvissyöjille ja vegaaneille.

Leirintäalueen ohjelma

Voit osallistua leirintäalueella
monenlaiseen ohjelmaan.

Ohjelmasta kerrotaan lisää
lähempänä festivaaleja.

Matkustajailmoitus

Kun majoitut Camp Provinssissa,
sinun pitää täyttää matkustajailmoitus.
Voit täyttää sen etukäteen,
kun tulostat sen täältä:
matkustajailmoituslomake

Hyvä tietää Camp Provinssista

– Majoittuminen on vain festivaalin kävijöille.
– Kun saavut leirintäalueelle, sinulla pitää olla
festivaalilippu tai ranneke.
– Kaikenlaisten grillien käyttö on kielletty.
Saat grillata vain nuotiopaikoilla.
– Saat tuoda omat eväät.
– Paviljonkeja ei saa käyttää.
– Leirintälippuja ei lunasteta takaisin,
vaikka ne katoaisivat tai jäisivät käyttämättä.
– Suosittelemme leirintäaluetta yli 14-vuotiaille.
– Camp Provinssin toiminnasta vastaa Provinssi.

Hotellipaketit

Provinssissa voit yöpyä myös hotellissa.
Hotelli on Sokos Hotel, joka sijaitsee
Seinäjoen keskustassa.

Tarkempaa tietoa hotellista kerrotaan
festivaalien lähestyessä.

Hotelliin myydään hotellipaketteja,
johon kuuluu majoitus hotellissa ja festivaalilippu.
Pakettiin sisältyy myös aamupala.

3 päivän hotellipaketti maksaa 999 euroa.
Paketti pitää sisällään 3 päivän festivaaliliput,
majoituksen hotellissa Standard-luokan huoneessa
torstaista sunnuntaihin ja aamupalan.

3 päivän VIP-hotellipaketti maksaa 1199 euroa.
Paketti sisältää 3 päivän VIP-festivaaliliput,
majoituksen hotellissa Superior-huoneessa
torstaista sunnuntaihin ja aamupalan.

Voit varata hotellipaketin osoitteessa
www.provinssi.fi/liput

Matkustajailmoitus

Kun majoitut koulumajoituksessa,
sinun pitää täyttää matkustajailmoitus.
Voit täyttää sen etukäteen,
kun tulostat sen täältä:
matkustajailmoituslomake