Bad Omensin peruuntuminen ja lauantailippujen muutokset

image-13287

Bad Omensin keikan peruuntuminen

Bad Omensin keikan peruuntumisen vuoksi avaamme mahdollisuuden palauttaa tai vaihtaa toiselle päivälle 1 päivän lauantai-liput (1 pv la, 1 pv la lastenlippu ja 1 pv la VIP. Tämä koskee myös lauantaille vaihdettuja Free Bird -lippuja).

Vaihto-ja palautusmahdollisuus koskee 1 pv la lippuja, jotka on ostettu aikavälillä 16.2.-23.5.2024. Samoin se koskee myös Free Bird -lippuja, jotka on vaihdettu lauantaille 16.2.-23.5.2024 välisenä aikana.

Lippu tulee palauttaa tai vaihtaa 7.6.2024 klo 23.59 mennessä. Jos haluat pitää lipun ennallaan ja osallistua Provinssiin lauantaina, sinun ei tarvitse tehdä lipulle mitään eli lippu kelpaa sellaisenaan.

Huomasithan, että TesseracT lisättiin lauantain ohjelmistoon?

 

LIPUN VAIHTAMINEN TOISELLE PÄIVÄLLE

Jos haluat vaihtaa lippusi toiselle päivälle saman arvoiseen lippuun eli esimerkiksi 1 pv la peruslippu 1 pv to peruslipuksi tai 1 pv la VIP-lippu 1 pv pe VIP-lipuksi, tee vaihto 7.6.2024 klo 23.59 mennessä seuraavasti:

1. Ole yhteydessä Lippu.fin asiakaspalveluun lomakkeen kautta: www.lippu.fi/campaign/yhteydenottolomake

2. Täytä asiakastietosi ja valitse yhteydenoton syyksi “Ostaminen ja maksaminen” ja aiheeksi “Muu ostaminen ja maksaminen”

3. Täytä seuraavalle sivulle tapahtuman nimi -kohtaan “Provinssi 2024″. Muista täyttää kenttä “Lipun viivakoodinumero”. Löydät lipun viivakoodin pitkän numerosarjan lipustasi. Voit myös liittää lippusi liitteeksi. Mikäli lippusi toimitustapana on LIPPU.Pass, täytä tilausnumerosi.

4. Kirjoita lisätietoja-kenttään tieto minkä lipun haluat vaihtaa ja mihin lippuun haluat vaihtaa. Esimerkiksi “Haluan vaihtaa 1 pv la VIP-lipun 1 pv pe VIP-lipuksi”.

5. Lipun vaihdosta ei veloiteta sinulta mitään.

6. Lippu.fi toimittaa sinulle uuden lipun sähköpostitse. Uusi lippu toimitetaan sinulle osoitteesta [email protected]. Muistathan tarkistaa myös roskapostikansiosi. Lippu toimitetaan sinulle viimeistään 1 viikko päivityspyynnön tekemisen jälkeen.

LIPUN PALAUTTAMINEN

LIPPU.Pass-toimitustavalla ostetut liput

Mikäli olet ostanut liput LIPPU.Pass-toimitustavalla, toimi seuraavasti 7.6.2024 klo 23.59 mennessä:

1. Ole yhteydessä Lippu.fin asiakaspalveluun lomakkeen kautta: www.lippu.fi/campaign/yhteydenottolomake

2. Täytä asiakastietosi ja valitse yhteydenoton syyksi “Ostaminen ja maksaminen” ja aiheeksi “Muu ostaminen ja maksaminen”

3. Täytä seuraavalle sivulle tapahtuman nimi -kohtaan “Provinssi 2024”. Muista täyttää kenttä “Lipun viivakoodinumero”. Löydät lipun viivakoodin pitkän numerosarjan lipustasi. Voit myös liittää lippusi liitteeksi. Mikäli lippusi toimitustapana on LIPPU.Pass, siitä ei löydy viivakoodia, joten täytä tilausnumerosi.

4. Kirjoita lisätietoja-kenttään tieto, että minkä lipun haluat palauttaa. Esimerkiksi “Haluan palauttaa 1 pv la lipun”. Mainitse mikäli tilauksellasi on useampi lippu ja montako lippua haluat palauttaa.Huomioithan, että Lippu.fi ei palauta lipun oston yhteydessä perittyä palvelumaksua eikä mahdollisia tilaus- ja toimitusmaksuja.

Muilla toimitustavoilla (esim. pdf) ostetut liput

Mikäli olet ostanut lipun muulla kuin LIPPU.Pass toimistustavalla esim. pdf-lippu, paperinen lippu tai R-kioskilippu, tee palautuspyyntö seuraavan linkin kautta https://web.lippu.fi/palautus 7.6.2024 klo 23.59 mennessä.

Huomioithan, että Lippu.fi ei palauta lipun oston yhteydessä perittyä palvelumaksua eikä mahdollisia tilaus- ja toimitusmaksuja.

 

LIPUN KOROTTAMINEN USEAMMAN PÄIVÄN LIPUKSI TAI PERUSLIPUSTA VIP-LIPUKSI

Haluaisitko kuitenkin osallistua Provinssiin useampana päivänä tai päivittää peruslipun VIP-lipuksi?

Voit upgreidata eli korottaa lippusi Lippu.fin asiakaspalvelun kautta. Upgreidaamisesta eli lipun laajentamista sinulta veloitetaan uuden lipun ja alkuperäisen lipun välinen hinnan erotus sekä Lippu.fin päivitysmaksu 15 €/ tilaus.

Tee upgreidaaminen seuraavasti:

Ole yhteydessä Lippu.fin asiakaspalveluun: asiakaspalvelu lipun ostaneille palvelee arkisin klo 12-16 numerossa 030 514 214 (0,084 €/min). Lipun upgreidauspyynnön voi tehdä ainoastaan lipun alkuperäinen ostaja. Huomioithan, että jo rannekkeeseen vaihdettua lippua ei voi upgreidata. Lipun tulee olla käyttämätön upgreidaus-tilanteessa. Mikäli uusi lipputyyppi on myyty loppuun, upgreidaaminen ei ole mahdollista.